Veel gestelde vragen2023-12-20T12:19:52+01:00

Veel gestelde vragen

Wij willen zo transparant mogelijk onze voertuigen aan jouw verhuren. Juist daarom geven we je hier alvast antwoord op alle denkbare vragen die vaak gesteld worden.

Waarom zijn jullie zo voordelig?2023-10-24T21:09:13+01:00

Goed opgemerkt! Wij bieden ontzettend scherpe tarieven. Dat is mogelijk doordat wij niet de allernieuwste bussen in ons assortiment hebben en daardoor de prijs scherp kunnen houden. Onze bussen zijn gewoon betrouwbaar, enorm ruim, praktisch en motorisch he-le-maal in orde. Beloofd!

Mag er ook iemand anders rijden in de bus?2023-11-30T17:02:49+01:00

Jazeker! Als deze persoon minimaal 23 jaar oud is en minimaal 3 jaar in bezit is van het rijbewijs mag dat. Bij het reserveren van de bus vul je dan de gegevens van de extra bestuurder in en that’s it!

Kan ik de bus ook inleveren buiten jullie openingstijden?2023-12-15T14:13:01+01:00

Ja hoor, dat kan. Instructies hiervoor krijg je bij het ophalen van de bus.

Moet ik extra betalen voor de gereden kilometers?2023-11-30T17:02:24+01:00

Bij ons krijg je altijd 250 kilometer gratis.
Dat betekend dat wij tot 250 kilometers geen extra kosten in rekening brengen en je nagenoeg binnen Nederland kilometer vrij kunt rijden, zonder extra kosten dus!
Wil je meer kilometers maken, dan betaal je € 0.23 per gereden kilometer.

Wat moet ik doen bij pech of schade?2023-11-30T17:05:31+01:00

Pech of schade kan altijd voorkomen. Je kunt bij het reserveren onze 24/7 pechhulp bij boeken, dan weet je zeker dat je goed zit.

Zijn buitenlandritten toegestaan?2023-12-19T11:57:00+01:00

Ja dat is toegestaan. Je moet dit wel aangeven in de boeking om ervoor te zorgen dat dat wij een buitenland verzekering op je huurperiode kunnen zetten.

Kan ik een voertuig op een andere plek terugbrengen?2023-12-15T14:15:49+01:00

In principe is dat niet mogelijk en zal het voertuig terug moeten naar Nijkerk.

Kan ik een bus langer dan een maand huren?2023-10-22T19:39:11+01:00

Ja uiteraard is dat mogelijk. Neem contact met ons op voor de beschikbaarheid en mogelijkheden.

Hoe werkt het met de borg?2023-12-15T14:38:39+01:00

De borg hoef je pas te betalen bij het ophalen van de bus. Dit gaat uitsluitend per pin.
De hoogte van de borg is afhankelijk of je het eigen risico verlaagd. Bij het reserveren kan je een keuze maken en staan de bedragen erbij.
Na het inleveren van de bus wordt de borg, zonder aanleiding, terug gestort naar uw bankrekening. De verwerking hiervan is 5-10 werkdagen.

Geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Ga naar de bovenkant